Loading color scheme

Våre anlegg

Hovedbane og treningsfelt ligger på Trysil Idrettsplass. Her har vi garderobebygg med tre garderober samt 1 dommergarderobe, alle med dusj.

Vi har tre gressbaner. Den gamle hovedbanen med kiosk som brukes som kamparena for ungdom. I tillegg har vi to treningsbaner som også brukes som kamparena for yngres, her har vi også kiosk. Banen lengst sør på treningsfeltet ble oppgradert og lagt nytt gress på sommeren 2021. Den er idag den nye hovedbanen der A-laget med flere spiller sine kamper, og vi tør påstå det er en av Innlandets fineste naturgressbaner. Her er det også snekret tribuner.
På området har vi også en garasje for oppbevaring av gressklippere og annet utstyr.

På Mosanden Industriområde, som ligger rett sør for idrettsplassen, har vi en innendørs fotballhall vi leier i vintersesongen sammen med naboklubbene. Her har vi også en mindre hall som Trysil Fotballklubb eier. Den har fått en ordentlig oppgradering i 2020-2021 med ny garderobe og en liten kunstgressbane (18x12m). Det er møterom, kjøkken, møtesal, styrketreningsrom og toalett i «lillehallen». Det er å betegne som vårt nye «klubbhus».

sparebank1ostlandet

skistar 300