Loading color scheme

2 - 2 i åpningskampen for A-laget

Etter 658 dager siden siste obligatoriske kamp, tok Trysil FK imot Løten til årets første seniorkamp på Trysil idrettsplass. Løten startet kampen best, og tok ledelsen 1-0 etter 5 min. Gutta tok mer og mer over og utlignet 4 min. før pause, på straffe av Fabrizio. Det ble en jevnspilt 2. omgang med sjanser begge veier, før Trysil tok ledelsen 2-1, etter nok et straffemål av Fabrizio etter 43 min. 2 min. på overtid greide Løten å få ballen i mål, og kampen endte 2-2.

En jury kåret Anders Graff Nygård til Trysils beste. Vi er glade for at det gror godt i rekkene, med flere unge spillere i troppen. 14 år gamle Brage Løberg fikk sin debut på seniorlaget. Han spilte meget bra i 90 min. Ruben Finneid,15 år, fikk også sin debut da han kom innpå etter pause. Han gjorde også en veldig god kamp.
Vi gleder oss til fortsettelsen!

sparebank1ostlandet

skistar 300